رویدادها آرشیو خبر ها
سلاحی برای پیروزی

سلاحی برای پیروزی

 مصدمیت و غیبت بازیکنان تاثیرگذار برای هر تیمی مشکل آفرین است و در مقابل برگشت مصدومین امیدوار کننده، اما زمانی که شرایط مهره های آسیب دیده به خوبی برای همراهی تیم مشخص نیست می تواند شرایط را برای مربی حتی دشوارتر از زمانی که می داند این بازیکن را کامل در اختیار ندارد، کند.

 

اما این تنها یک سوی داستان است، اگر مجموعه و کادر فنی از آمادگی بازیکن تاثیرگذارشان مطلع باشند و تنها برای گمراهی رقیب از عدم اطمینان حضور این بازیکن صحبت کنند، ورق برمیگردد.

 

این فرضیه در حال حاضر برای یووه با توجه به شرایط فعلی پائولو دیبالا تا حدودی محتمل به نظر میرسد، جواهر یوونتوسی ها در تمرینات روزهای اخیر بسیار با نشاط و قبراق ظاهر شده و امید را برای مجموعه سیاه و سفید و هوادارانش زنده کرده، اما مسولین همچنان از اظهار نظر شفاف دراین زمینه خودداری می کنند.

 

با این حال، احتمال حضور و یا عدم حضور او در لیست بازیکنان دعوت شده برای دیدار برابر تورینو، حتی تا این لحظه می تواند معادلات رقیب را کمی دچار مشکل کند، این احتمال وجود دارد که نام او توسط آلگری اعلام شود و در عین حال حتی زمانی که نام او در میان نفرات اعلام شده باشد، باز شرایط برای حضور صد درصدی اش در ترکیب اصلی مشخص نیست و این مسئله نیز می تواند بار دیگر تردید را در اردوی تورینو به همراه داشته باشد.

 

یوونتوس می تواند از این فرضیه بهره ببرد البته تنها درصورتی که آلگری و یووه خود کاملا از شرایط آگاه و مطمئن باشند، در غیر این صورت این الترناتیو نه تنها به سود یووه تمام نخواهد شد بلکه ابهام در انتخاب نفرات تیم می تواند شرایط را کاملا به سود رقیب، تورینو رقم زند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: